Pokud kromě SupportBoxu používáte i Raynet CRM, lze tyto systémy propojit.
Když vám klient pošle zprávu nebo zavolá, hned v SupportBoxu uvidíte všechny důležité údaje o klientovi, které evidujete v Raynetu. Například jméno klienta, adresu, obchodní případy, zadané úkoly, naplánované schůzky, historii komunikace nebo vystavené faktury.
Nemusíte tak při komunikaci s klientem informace dohledávat, ale máte je díky integraci přímo na očích. Navíc klienta pokaždé překvapíte tím, jak jste připravení na jeho otázky.
Rovnou ze SupportBoxu se také jednoduše prokliknete na detail klienta v Raynetu, a pokud vás kontaktuje nový klient, přímo ze SupportBoxu vytvoříte v Raynetu lead.
...a dalšími systémy
Raynet není jediný. SupportBox je možné propojit i mnoha dalšími systémy a zobrazit údaje o volajícím v nich uložené. Jmenujme alespoň ekonomický systém Pohoda, e-shopové řešení Shoptet, fakturační systém iDoklad, nebo systém na správu kontaktů a hromadné rozesílání emailů SmartEmailing.